nästan 2 steg från paradise

Ganska fin dag idag faktiskt. Jag sara och ody satt kvar i skolan och lyssnade på hånkan hellström tills runt halv fem. jag tror att lärarna trodde att vi gåt och slagit i huvudena eller nåt.
Sen drog jag till specsavers och kollade in mina stackars efterblivna ögon och fick med mig ett par linser jag ska prova i en vecka. Bland det bästa jag varit med om att ta på linser för första gången. insåg först nu att världen är faktiskt i HD kvalite.
Jag och far hade oss en riktigt mysig och extremsvensk middag. Vi förtärde raggmunkar med bacon till, grymt gott! Han försökte tvinga i min lingon till men icke sa nicke!
Sedan bar det iväg till rytmus! Defenitivt mitt förstahandval! Vill verkligen verkligen komma in där! Men ja verkar grymt svårt men man ska aldrig sluta hoppas.
Nu sitter jag och bara myser framför datan med ben, jerry och min älskade håkan. Försöker förtränga tanken på att jag har no redovisning jag övat på typ en gång imorrn. Håkan hjälper mig och för mig iväg till en värld av evig sommar.

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0