VERONICA MAGGIO :love:

Vi drog dit direkt när vi slutade eller okej vi kanske köpte godis för typ 50 spänn var först haha, men det är en annan histori ;)
Vi hade det i alla fall riktigt trevlans. Vi kom väl dit runt 10 över fyra-halv fem nånstans där. Då satte vi oss och köade och myste idet fina vädret! vi hade tur med vädret alltså! solen sken hela tiden! :D
Vi alla testade mina solglasögon
Mina älskade vänner var lagom fina i dem
De såg mest ut som ozzy osbourne..
Själv var man ju grovt het som vanligt ;)
Träffade den här översöta  krumeluren där! SARA!
Alex var lite filosofisk?
Jag och sussi mumsade på pizza med beasås omnomnom
Älskar mina underbara kamrater♥
Awlexan blev lite sömnig av allt köande
Enda helt OK bilden på Maggio

Det var i alla fall en helt fantastisk konsert! Även om jag kände mig fånig så ska jag erkänna att jag grät på två låtar, massa minnen bara kom tillbaka till mig och när jag vänder mig om så ser jag att även alex och sussi grät, då kändes allt lite bättre. Jag blev helt galet glad och varm i hjärtat av en grej sussi sa. BLev verkligen hur glad som helst. Jag grät på  snälla bli min för att jag kom att tänka på en kväll där jag bara ville dö för att jag var så ledsen (sussi och alex träffade mig då) och det förstod hon så fin som hon är så efter konserten säger hon : Jag grät för att jag kom ihåg hur ledsen du var. Kommer verkligen ihåg det jag hoppas att jag aldrig behöver se dig så ledsen igen. Du är så underbar min fina skyddsängel♥

Jag känner jultomten...
jag heter Hedda

Veronica var sjukt grym! Skulle vilja se om hela konsterten igen.

2011-09-27 @ 21:43:25
URL: http://heddasofiah.blogg.se/

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0