Våra jätte fina tatueringar

Vi hade ne jätte rolig engelska lektion i fredags så jag tatuerad alex och sussi och awlexan tatuerade moi!
Se så fint det blev :DDD
Mina tatues:
Love is in the air <3 <3 <3

Blått är flått :)
Sussi snygga tatuering:

Fiiiin bläckfisk-hand by moi

Alex tatuering:

Väääldigt fin bikini till hennes hand! Jag är så konstnärlig!

PS: Jag hoppas att det inte sitter någon ursäkta mitt ordval idiot därute nu och skrattar åt våra seriösa tatueringar. Vi alla har planer på att skaffa riktiga såna här tillsammans när vi fyller arton. Okej? Vi skulle bli jätte ledsna och förolämpade ifall ni inte tog oss på allvar. DS

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0