Tjolahopp

Idag började jag halv ett vilket var ofantligt skönt! Så jag och sussi gick till subway och åt lunch där. Jag tog en macka med tonfisk! TONFISK!!! FATTAR NI?! Jag tar aldrig något annat än chicken terryaki!!! Det borde skrivas ner i historieböckerna! Tonfisk var i alla fall inte lika gott som det jag brukar ta så nästa gång är det tillbaks till standard. I alla fall så drog vi till skolan och gjorde några övningar sen gick vi i gemensam trupp till tuben och åkte till gamla stan och gick på ett typ jaa museeum? Kan man säga att det var det för levande historia tror jag att det avr. Det var faktiskt asnice och intressant! Fick dock ont i rumpan av att sitta på deras sittområde/backa/bänk/wb-stol. Aja här kommer i alla fall lite trevlans bilder från dagen:
Maria Montazami?

Amanda och hennes haff haha ;)

Sussi är sneaky

Random paparazzibild

Ännu än

Jag känner jultomten...
jag heter Anonym

märkte inte ens att du tog en bild, annars hade jag ju satt mig närmare honom så det blev en mysigare bild :( hahaha, jag e så rolig jag-- han luktade gott också.........

2011-09-27 @ 22:58:04
URL: http://http:/

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0