SYO

Hade mitt första syo-samtal idag! (studie och yrkes vägledning typ :P )
Det var i alla fall trevlans. Det var jag Jontemannen, odddy, sussana och syo-malin då. Det var riktigt trevlans. Malin gick igenom hur man väljer program och hur kurser och kurspoäng funkar på gymnasiet. I slutet så fick vi varsitt papper med en blomma med fem blad på. Alla skulle skriva sitt namn i mitten och sen så skulle pappret skickas runt så skulle man skriva på varandras vad man trodde att folk skulle bli när de blev stora, och ja det här blev en väldigt lång mening, och ganska krånglig. Det blev i alla fall lite roliga resultat. Så här skrev folk i alla fall på varandras:
ODYS:
It-tekniker (eller nåt sånt), Föreläsare (min!) ller jounalist (malins) sen kommer jag inte ihåg den fjärde :P Men vi hade alla fel för han ville tydligen bli arkitekt.
JONIS:
Fritidsledare (min!), Barnläkare (malins) Sen kommer jag tyvärr inte ihåg fler xD men men han tyckte fritidsledare lät bra!
SUSSIS:
Tolk (min haha), Kassan på ICA (jonis hahahahah), musikproducent (malin tror jag) sen kommer jag inte ihåg vad ody skrev tyvärr :P
MIN:
Författare (susanna som tyckte att jag borde bli journalist men sen tyckte hon att jag kommer säkert bli något djupare så författar blev bra), Något med musik (ody), Doktor (det jag vill bli mist i hela världen, fett läskigt med äckliga människokroppar xd självklart var det jonis som skrev det), Kriminolog (Malin, haha hade ingen aning om vad det var men det är typ som dem i CSI, hon tyckte jag var lite klurig sådär, kände mig lite speciell tills jag fick veta att hon sagt det till typ en i varje grupp :P )

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0