men jaha?

fan vad alla ska gå runt å va sura på mig hela tiden... Senast i raden var käre far. han tjata på mig hela dan att jag ska städa vardagsrummet vilket jag planerat att göra utan tjatet, hände ne pryl i plugget, han sitter å pratar i telefon under middan och är bara allmänt stressad hela tiden. Är det  inte okej om jag blir lite irriterad då elleR?
Fan vad har hänt med päronen båda har typ fått för sig att det är okej att prata i telefonen när man sitter och äter bara två pers. Blir ju fan galen. Tonåring är man ändå får man inte bli sur en ända gång.
Morm in brukar fråga varför jag är en sån trevlig tonåring och när min jobbiga period kommer. Därför så fort jag beter mig som en "vanlig tonåring" eller blir lite irriterad eller sur då blir de skitirriterade. Fan att man inte ska få leva som rätt ålersgrupp. Låter exteemt klychig men var de aldrig unga?  Var de aldrig irriterade för nåt i skolan? stressade över läxor du inte kunnat ta hem för du glömde den jävla skåpnyckeln hemma? Bra lite allmänt irriterade eftersom de nedrans "tonårshormonerna" spökade? Nej tydligen inte alltså... Jag säger inte att jag är världens ängel hela tiden men va fan. Jag är fan snällare mot mina föräldrar än många jag känner men men... Livet är inte alltid som en dans på rosor (konstigt uttryck lär ju inte va skönt att gå omkring på en massa taggar?).

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0