Lilla Hanna

Min bästa kompis när jag var lite var Hanna. Hon bodde på tvåan i mitt hus och ci lekte hela tiden. Sen flyttade hon till huset mitt emot mig, vi fortsatte leka och hade skit kul! Kommer ihåg att vi ofta lekte spiderman i hennes våningssäng och typ bröllopspar. Hennes mammas kille mårten tror jag han hette hade ne padda haha. Tyckte det var jätte coolt. Sen blev vi lite äldre och slutade umgås. Min familj kallade henne alltid för lilla Hanna eftersom vi kände en annan hanna så när jag sa att jag börja snacka med h ana igen och förklara vem de var frägade de: lilla hanna? haha får hon leva med forever. Sen av ett rent sammanträffande hittade jag henne på facebook. En kompis pratade om en tjej som hette hanna och jag undrade vem och så var det hon. Världens är så liten. Sen så börja vi snacka igen och jag tycker att det är jätte kul! Idag la hon upp den här bilden fejjan. Visst var vi jätte söta? :)

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0