Grekinfluerad middag

Jag och min kära syster "lagade" middag tillsammans idag eftersom pappa inte var hemma. Jossan var sugen på grekisksallad så grekisksallad blev det! Så enkelt och så gott! Bara gurka, tomat, isbergssallad, röd lök, fetaost och oliver. Jag brukar oxå ha olivolja och balsamvinäger till (balsamvinäger är typ min drog, har det på all sallad!). Sen värmde vi baguetter i ugnen och körde tzatziki till! Super mumsigt!
Jag känner att min mobilkamera inte gör våran goda sallad rättvisa
Galet snygg storasyster mitt i maten!
Omnomnom

Jag känner jultomten...
jag heter J O S S À N

Snygg man kan vara!! Ha ha ha!! Tack för en mysig kväll min allra käraste syster!!

2011-09-26 @ 11:19:27

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0