Förlåt

Förlåt elskad blogg för dålig uppdatering idag! Men när jag sluta så drog jag å träffa saschiii, kevin och lollo. Send drog vi iväg på slagsmålsklubben, jag trodde ju att jag skulle dö av utråkadhet. MEN ack så fel jag hade!!!! Det var fan asnice!!!! Asså det var asnice musik att dansa till! jag och lollo höll på att dö först för vi va rätt långt fram och man kunde typ inte andas men sen när vi drog os en bit bak var det fan underbart! önskar dock att jag inte hade haft väska eller jacka så man kunna hoppa som en galning och typ mosha! Aja livet är inte rättvist alla gånger ;)
Asså förlåt underbara underbaraste lollo men denna  bild var för snygg för å inte lägga upp ;)

Fett sneaky suddig smygbild på saschiiii och kevvan, haha jag e bäst på att ta snygga bilder!


Detta är SMK för er som inte hört! tro det elelr ej men tycker faktiskt inte att det låter hemskt längre nu när jag sett dem live! de är fan sköna ju!

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0