Orientera Orientera!

Har precis kommit hem från orientering med skolan, det var ju skojjigt haha! Alla åttor och nior åkte ut till Flaten. Jag fick orientera med min vän susanna, det tyckte våran idrottslärare var bra. I alla fall så gick vi omkring i skogen vid flaten och orienterade i tre timmar! Sen så började det regna ett tag också! tog i alla fall tio av tjugo, behövde ta tiio för att få G haha men asså det var fett svårt! Jag fattar inte hur man ska kunna ta 20 stycken, vi stod inte still en sekund och vi sprang relativt mycket. Så ja är ändå rätt nöjd.


Den här låten har jag haft i huvudet hela dan!

Jag känner jultomten...
jag heter lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

God morgon! allt bra idag ?:)

2011-10-04 @ 10:55:16
URL: http://babustyle.blogg.se/

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0