Humorgenen

Haha tyvärr har jag ärvt min pappas härliga humor vilket jag bevisade idag. Jag och manda hade printat ut noveller till bibliotekets printer så jag frågar vår käre bibliotikarie erik ifall han kan öppna biblioteket eftersom vi har printat ut papper och när han säger javisst så rycker det i pappahumorgenen och jag säger:
-Asså vi har inte bara pintat ut bara papper så klart utan det är ju text på dem höhö...
Dum som jag är förväntar jag mig skratt men ja... man kunde höra en knappnål falla :P
Sen idag såg jag att det låg två oöppnade kartonger men polkagrisstängergrejsomojser i köket. När pappa vänder sig om öppnar jag fett sneaky en av kartongerna och snor en. Några timmar senare kommer han in i mitt rum och säger att et var fel på en av lådorna han köpte. Jag är ju inte särskillt kvicktänkt i vissa fall så jag vänder mig om och ba va?!Ja det fattades en säger han och ler extremt retsamt :P
Ja vet itne hur jag ska avsluta denna text så: linöeslgnösnvöreahesdcsg
Älskar hur sneaky jag ser ut på denna bild

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0