Punkindustriell hårdrockare med attityd!

Är defenitivt den bästa bok jag någonsin läst! Har inspirerat mig massvis och hjälpt mig att våga vara mig själv! Har läst den minst 10 gånger!
Så jag bestämde mig för att skriva ett mail och berätta för louise Halvardsson som har skrivit den hur mycket jag älskar hennes bok. För jag tror att det är viktigt att säga till folk när man gillar saker dem gjort, eller i det här fallet älskar! Jag trodde dock inte att jag skulle få svar med tji fick jag! Fick svar idag och blev superglad. Hon nämde till och med mitt mail i ett inlägg i hennes blogg (STOR FET LÄNK).
Fatta hur glad jag blev. Att det betydde så mycket. Jag älskar när man kan göra någon glad! Ååå jag vill också skriva en bok! Jag vill också beröra människor! Jag vill också göra ett avtryck i historien, varesig det är litet eller stort!
Rekomenderar alla att läsa denna underbara bok!

Jag känner jultomten...
jag heter lollo

följ dina drömmars väg och om kommer till ett vägsjäl välj alltid den krokigaste vägen ... för när livet är krokigt lär man sig som mest :=)

kram lollo

2011-05-07 @ 15:01:01
URL: http://livinglollo.blogg.se/
jag heter Anna

aaaaa shit vad bra sagt! Mitt nya motto!

2011-05-07 @ 17:36:34

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0