Tjenixen! :D

Anna panna här!

Ganska stor förändring från blogspot till blogg.se jag vet. Men jag tror detta kommer bli grymt!
Idag har i alla fall sussi varit här! Det är hon som har hjälpt mig med allt detta som ni i och för sig kunde se i inlägget innan :P
Men vi var och hämtade ett par byxor åt Suss pappa i ringen och sen så drog vi hem till mig och käkade potatismos direkt ur kastrullen (jag vet att vi är grymt luffiga). Sen så gjorde vi lite våfflor oxå, nom nom nom.
Haha luffiga eller wuuut?
Ja... okej... det kanske inte blev världens finaste våfflor...
Sedan hjälpte suss migg med att b.l.a fota min headerbild. Vi sammarbetade med redigeringen och sen visade hon mig hur man satte in det i bloggen (headern och bakrunden).
Tack så mycket käraste susanna!
Puss för fan!♥

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0