Halvdag!!!

Hej! Hoj! tjenixen! jag vad fna som helst!....
Igår spelad jaf in en zombie film med emil, wille, ebba, theo och rasmus! Det var jävligt kul!!! Men jag berättar mer om det ikväll, så ni hinner bli lite nyfikna ;)

Nu sitte r jag i alla fall på sussis golv medans hon plattar håret och sara sitter bredvid och muttrar lite irrietat över att jag bloggar :P

Idag kommer jag btw få reda på resultatet på mitt franskaprov, håll tummarna för mig!

Senare idag ska jag antagligen köpa jossans födelsedagspresent. Har inte gjort det än tyvärr. Varför kan jag inte berätta här eftersom min älskade syrra antagligen läser detta ;)


Puss för fan!♥


Jag känner jultomten...
jag heter J O S S A N

Spännande! Undrar vad det kan vara??!hihihi

2011-03-26 @ 22:22:18
jag heter Anna

det kan du allt fundera på

2011-03-29 @ 12:06:16

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0