AAAA *#@%£+] hotmail :mad:

jag försökte precis logga in på min hotmail. MEN NEJ!!!! När jag försöker så står det att mitt konto har spärrats!!!!Eftersom att någon har skickat mycket skräppost eller gjort något annat som bryter mot hotmails regler. Och jag lovar att jag inte har gjort något sånt!!! Någon har alltså hackat mitt konto eller vadå???!!!!!!
AAAAAA vad jag är irriterad!!!!!!!!!!!!!!!
Och jag behövde typ vertifiera att jag var jag med massa frågor om mitt konto ocg jag kommer få svar ifall "jag verkligen är jag". Vad fan ska jag göra om de säger nej du är inte du??? jag har alltid haft den där adressen lixom ;(
Puss för fan!♥

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0