12:32

Går min buss mot tyresö... ZzzZznark... ska åka och spela match mot tyrold.
Aja väldigt intressant förstår jag haha xD.
Men aa jag sov ju hos alex bralex med sussi och mickan i torsdags (vi var lediga igår). Det var ytterst trevligt. jag somnade på golvet med en filt på huvudet när vi kollade på film haha, var så jävla trött. Aaa Sen så sov jag mickan och alex i en dubbelsäng och sussi på typ en tältsäng bredvid sen när vi vaknar så suprice suprice har alex tagit över hela sängen och mitt täcke så kjag ligger precis på kanten och mickan ligger tryckt mot väggen. Men det är sånt man får vara beredd på när man sover hos vår egen lilla prinsessa alexandra ;).
Sen klockan fyra mötte jag up lovina och ebba i odelplan och vi repade på. Vi skrev en låt, eller snarare började på en låt men det blev bra :). Sen drog ebba så jag lovina och isabelle (en tjej som hjälper oss med instrument och sånt) spelade lite redan existerande låtar i typ en timme.
Och btw så har jag nu börjat spela trummor eftersom jag var den ändå som kunde hålla takten av oss tre haha ;)
det var vad de sa i alla fall och jag litar på mina kära vänner.
Sen efteråt drog jag och lovina hem till henne och käkade våfflor, nom nom nom... Det blev tyvärr lite väl mycket kanske haha. Sen blonderade jag hennes hår och färgade det ÜBERrött!!
Det blev väldigt awesome!!!!!
Aja borde dra nu och packa min lilla matchväska haha.♥

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0