Peace and lööööv närmar sig!!!

Jag åker ju för fan på måndag!!  Jag och sara kommer att ha så jävla roooooooligt!!!! Jag är så sjukt peppad!!
Jag har fått låna ett hellila regnställ av min morsa haha och sara kanske skulle köpa en prickig regnponcho och ha typ luffarhatten på!! vi kommer se så jävla balla ut ;) vi kommer nog se ut typ såhär mihihi :

Jag känner jultomten...
jag heter J O S S A N

Kul att du bloggar igen!

Ni kommer få det jätte kul på festivalen, ni får festa lite åt mig oxå! hihihi! Ta hand om er och rocka loss! Pussar

2011-06-25 @ 23:56:09
jag heter anna panna

ja nu ska jag fan ta tag i bloggningen! jag ska rocka rööööööv åt både dig och mig!!!

2011-06-26 @ 00:41:31

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0