packelipack

nu har jag nästan packat klart. Det blev en ganske stor väska faktiskt haha :P Asså jag är så jävla äckligt peppad!!!! Vi kommer ha så jävla kul! och ja det är min första festival. Fick höra av kevin att jag kommer ha kul typ 10% av tiden och att jag skulle bli bestulen på allt... Jag tror jag ska ge pojken en kurs i positivt tänkande ;)
Haha något lite random är att jag har börjat köra med lite halvtuppkam... Jag har klippt überkort på en sidan och sen har tuperar jag upp resten mycket! jag är en cool filur jag vet. Och jag har fått höra att jag var mycket sötare innan etc etc men va fan jag är nöjd. och om ni nu tycker jag var sötare innan så okej, jag har fått lära mig att om man inte har något snällt att säga så ska man inte säga något alls!
eyyyydå bruuursan

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0