Tv-Serier :love:

Jag har blivit totalberoende av Tv-serier (som om ni inte redan märkt det haha)! men asså de är mycket bättre än filmer eftersom man får se mera! Hur många gånger har man inte sett en film och tänkt; jag skulle vilja se mycket mer! eller; jag vill att den här filmen aldrig tar slut! Voilá tv-serier!! Jag måste köpa massa boxar!!!!

Jag borde införskaffa migföljande tv serier:

  • Glee
  • Supernatural
  • Misfits
  • Desperet houswifes
  • vänner
  • big bang teori
Som ni ser är det några och jag har inte hur mycket pengar som helst :P så jag får sätt igång saknta men säkert


Jag känner jultomten...
jag heter Nora

visst är den wunderbar?

Köpte på Beyond retro för 200 pasetas.



Misfits, Glee, supernatural och desperate housewifes & vänner är käärlek!

Serien Skins (UK!) är också skitbra!

2011-07-07 @ 23:39:44
URL: http://karmanjaka.webblogg.se/
jag heter Sara

SVAR: Det var faktiskt ganska väntat... Haha...

Jag har faktiskt börjat leka runt med bilderna - så snaaaart!!!

Misfits är en av mina favoritserier... Den är awesome, och jag vill sätta på Robert Sheehan...

2011-07-08 @ 20:07:07
URL: http://tollartok.blogg.se/

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0