Slööööardag

Grymt länge sen jag gjorde absolut ingenting en hel dag.. Jag är lite allergisk mot det, jag blir totalt rastlös och känner att jag slösar bort dagen. Men nu ska jag fösöka att bara ta det lugnt och chilla. Dock har typ alla våra TVapparater valt att av någon andledning mobba mig idag så jag lyckas inte sätta på dem :P Tror jag ska ta mig att bad med och andvända min ansiktsmask som jag köpte häromdan :)
Igår var jag hemma hos Kevin och kollade på Misfits (2 avsnitt) och blev total kär i den serien och sen kollade vi på supernatural, så klart! kan ju inte vara hemma hos kevin utan att kolla på supernatural! Vår serie lixom ;)
Dean och Sam (från SN) fett snygga grabbar ;)

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0