YOUTUBE!!! :D

Hur skulle vi klara oss utan youtube???
Och den stora frågan:
HUR SKULLE JAG KLARA MIG UTAN ALLA MINA FAVORIT VLOGGARE!!!
Okej för er som inte vet så är vloggar som bloggare fast de gör videos på youtube. Och jag är totalt beroende av tre stycken!

LISTA PÅ HELT JÄVLA AWESOME MÄNNISKOR!!!!:

Charlie McDonnell!!!
Min absoluta youtubeälskling!!! Jag är superduper smygkär i honom!!!!! hihi
:love: :love: :love:
Alex Day!!!
Charlies bästa vän! Helt underbar och gryt skönt kritisk mot allt! :love:
Ray William Johnsson!!!
Asså jag garvar varje gång jag ser en av hans videos!!! Ren humor-kärlek! :love:
Ni borde definitivt kolla in dessa och om ni bara har tid att kolla in en kolla in charlie!!!
Charlie=:love:

Jag känner jultomten...

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0