Otroliga Cornelis

Har suttit och spelat cornelis låtar på gitarren ett tag nu. Fan vad han är fantastisk!
Jag har spelat in när jag spelar två av dem men det blev inte så bra så tyvärr så får ni inte höra :P
Kanske en annan dag om ni har tur.
Aja så här såg jag ut idag i alla fall.
hittade en grön klänning på landet...
Jossan e det din?
Den var väldigt fin i alla fall :D
Nu ska jag gå in på youtube och kolla på eva och adam haha ;)

Jag känner jultomten...
jag heter J O S S A N

Jag håller med han är underbar!

Fan vad jag har letat och undrat var den där klänningen varit...Nice att du hitta den! Jag får ta mig en sväng till landet nästa gång, kanske kan hitta något mer jag saknar... Pusssss

2011-04-23 @ 23:58:42
jag heter Anna

jag visste väl att det var din klänning :DDD



PUSSEN!

2011-04-24 @ 23:15:56

Så bäst för dig att du skriver något snällt nu...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0